Hopp-for-hjertet-2-aspect-ratio-16-9

6. klasse fylkesvinner i hoppe-konkurranse

I år har flere klasser på Moe skole vært med på hoppe-konkurransen «Hopp for hjertet», som arrangeres av Nasjonalforeningen for folkehelsen.

Konkurransen foregår ved at klassene hopper tau i friminuttet og i noe av undervisningstiden. Elevene får poeng for antall minutter de er i aktivitet hver dag, og det var maksimalt mulig å hoppe seg til 60 poeng per elev per dag.

Mandag 7. juni ble elevene i 6. klasse overrasket i skolegården av to representanter fra konkurransen, som kunne fortelle at 6. klasse på Moe skole var den klassen som har hoppet mest i Vestfold og Telemark fylke. De var derfor vinnere av fylkeskonkurransen! En glad og stolt klasse mottok et gavekort på 2000 kr, som de kan bruke på noe de har ønsket seg.

Gratulerer til 6. klasse!

Publisert 14. juni 2021