Julespill-6-aspect-ratio-16-9

«Den første julen»

Julen nærmer seg med stormskritt, og juleforberedelsene er godt i gang i 8. klasse!

Vi snakker selvsagt om tenning av adventslys hver morgen, julekalender med trekking av gaver, pynting av klasserommet, julefagdager, «Julekongen» i spisefri og ikke minst «Den første julen». Nå er det ikke elevenes første jul i år, men for første gang bidrar de sterkt til å tonesette årets julespill på ungdomsskolen: «Den første julen». I allrom, klasserom og gymsal øves det flittig på diverse instrumenter til årets høydepunkt. Som vanlig er det stor innsats og god stemning underveis 😊.  Vi gleder oss til å høre elevenes bidrag til Moe skoles julespill!

Som dere ser på bildene, byr 8. klassingene på sine musikalske gaver.

P.S. Førjulskvelden 14. desember der julespillet skulle framføres er dessverre avlyst pga. nye smittevernregler, men alle elevene vil få se julespillet på dagtid.